Sunday 7 April 2013

PK.....

Assalamualaikum sumer.....

     Maaf sesangat sebab lame dah aku tak tulis kt sini....herm...ak agak sibuk sikit,jadi kalau aku tak tulis 2...faham2lah ek....

    OK lah..kali ni aku nak cerita sikit pasal pusat kesihatan..Bukan pusat kesihatan kat ukm taw..pusat kesihatan bangi ni hah....hah! ce teka kenape tetiba aku nak cerita pasal ni....hihihihi...Sebenarnyer,ada la satu hari 2,aku teman kawan aku g pusat kesihatan...jangan salah faham!bukan dia sakit, dia nak jumpa nurse kat situ....kenapa? ada la urusan sikit.....



    


# Sambil menunggu nurse habis kerja...





   Erm....pada hari kami pergi tuh,ramai sangat yang menunggu...yang paling ramai adalah orang yang nak buat ujian darah untuk pasangan berkahwin...tidakku sangka bahawa walaupun hanya pusat kesihatan,tapi sangat sibuk keadaan dia...tekejut ak tengoknyer...
# sampai tertidur menunggu giliran....
# ramai sugguh pesakit di sini...




     Setelah kami jumpa nurse tu,dia cerita pasal diabetes..dan untuk pengetahuan semua, diabetes a.k.a kencing manis adalah tidak dipengaruhi oleh keturunan...semuanya mengikut cara pemakanan kami...wah....kene jaga makan la lepas ni.. tak boleh makan KFC dengan MCD selalu, minum air gas selalu, makan nasi pon ikut kadar yang betul..huhuhuhh... :'(.. cam yang korang taw kan,aku memang suka makan kan? jadi,ada kemungkinan ke aku nak pantang makan?  Pantang jumpa ada la... lastly,kami mintak bergambar sebagai kenangan..


# terima kasih atas kerjasama !!!!


     Walaupun penat mencari lokasi pusat kesihatan ni,tapi melihatkan perkhidmatan yang diberi,kami berpuas hati....semoga pusat kesihatan ni terus maju dalam memberi perkhidmatan.. Sampai sini jela post aku kali ni...jumpa lagi di lain post...

Assalamualaikum...






No comments:

Post a Comment