Monday 18 March 2013

Azfar Zharfarn

Assalamualaikum.....

       Ha....mesti korang pelik kan kenape tajuk aku camtu kn???name orang lagi.... Nak kate artis,bukan....nk kate tokoh,bukan jugak,...erm....pakwe aku??lagi la bukan...sangat impossible rasayer..
hihihihi....sila berteka teki ek.....

       Meh aku bagi serba sedikit profil diri dia...Dia lahir di Hospital Besar Teluk Intan pada tanggal 02 Februari jam 7.36 p.m ....Kelahirannya ditunggu-tunggu oleh semua orang termasuk aku..Tangisannya yang pertama melegakan penat lelahnya seorang ibu melahirkan dia sebagai seorang anak lelaki yang pertama dalam keluarganya...dilahirkan seberat 3 kilo lebih,menandakan bahawa dia sangat berat...hihihii....
Azfar Zharfarn yang membawa maksud 'yang berjaya'.....

      dah penat dah berteka teki kan?? kelahiran Azfar Zharfarn dah menjadikan aku seorang makcik!!! dialah cucu sulung pertama dalam keluarga besar kami....iaitu cucu kepada mak cik aku...dia yang lahir,habis semua mak cik-mak cik aku yang lain yang sibuk..hihihihihi....untungla jadi cucu sulung..(nada dengki)...

apapun,Aunty Syida sayang kat awk Azfar Zharfarn!!!!!



# pengarang jantung kami sekeluarga

No comments:

Post a Comment