Monday 18 March 2013

Pertama Kali di .................



Assalamualaikum......

       Erm..lame rasanya aku tak update post kan??Mesti korang tertanya-tanya gambar ape aku letak kat ats kan?Ok la.. Klu dia,Masjid...Di mana??Mesti la kat dalam Malaysia...Dah lah,kesian korang tertanya-tanya kan....

   Baiklah,kali ni aku nak update pasal Putrajaya...Yang juga merupakan bandar pentadbiran bagi Malaysia ni ha..hihhii...untuk pengetahuan korang semua,aku memang tak pernah pergi Putrajaya ni walaupun da 1 sem aku kat UKM ni...yela...kn Putrajaya ni dekat dengan UKM.. Jadi,macam pelik pulak kalau x pergi Putrajaya kn??..

        Oleh itu,pada hari ahad yang lalu = 17 MAC 2013,aku pergi la satu program iaitu 1 Million Purple Walk..Time ni aku pakai uniform penuh SUKSIS... pelik kn?aku tak pernah sebut pasal SUKSIS tetiba muncul pulak kan??xpe2..untuk SUKSIS n cerita 1 Million walk 2,aku cerita di lain post ek...Cuma sekarang aku nk gambarkan betapa takjubnya aku pergi ke Putrajaya nih...tak kesah la kalau korang nak cakap aku jakun ke ape,tp,aku memang jakun bila kt situ..cantik la!!!!bangunan dia pon tersusun atur kemas je...memang sangat unik..
       
       Berdasarkan apa yang kawan aku cerita,kt sini kalau pada hari biasa,sangat sunyi...tapi,bila aku datang pulak ramai orang..Tapi kan,aku sempat nampak ada taman bunga raya yang memang khas bunga raya la semua..pastu ada jabatan akauntan negara..besar giler..pastu ada jabatan kewangan,jabatan perbendaharaan negara dan yang paling penting sekali,ada jabatan perdana menteri...yang tu memang cam masjid..cantik....
ni hah gambar dia kalau tak percaya...

ni jabatan perdana menteri..cantik kan?mula-mula aku ingat masjid,pastu kawan aku bagi tau yang ni  Jabatan Perdana Menteri...Bagus2,di bawah lembayung kubah..hihihihihi

yang ni pulak Jabatan Akauntan Negara...Tempat di mana satu masa dulu aku ingin kerja....tapi,sekarang dah tak....
pertukaran cita-cita...hihihihihi

pemandangan yang sangat cantik masjid Putrajaya n Pejabat Perdana Menteri.....








       Sampai sini dulu la post aku kali ni...Lain kali aku sambung pulak pasal program 1 Million walk dan pasal SUKSIS....Tunggu kemunculan post aku ek....

Assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment