Sunday 7 April 2013

Cuti!!!!!!!!!!!!!

Assalamualaikum....

   Yes!!!!post kali ni happening sikit...sebabnya?cuti!!!! mestila best kot..sape tak suka cuti kan?hehehehehe....Bgi aku,cuti la paling heaven sekali..sebabnya?tak yah fikir pasal study,pasal ukm,pasal program..Cuma bersukaria je kat rumah...hehehehe.. :)..



    Tetapi.....  :'(   kerianganku terbunuh begitu sahaja...kerana cuti kali ni aku terpaksa bawak banyak kerja balik....banyak giler tugasan yang kene buat.. jadi....

     Ya...masih ada mood untuk cuti lagi ke?aku rasa....tak kot....tapi tak pe..walaupun camtu,aku akn peruntukkan masa untuk aku betul-betul cuti,jadi,memang kene buat keje dulu......tapi,walau ape pun,aku dapat jugak meluangkan masa dengan mak aku yang terchenta,...hehehe.. saya sayang ibu saya!..aku akan cubak maknakan cuti aku ni dengan perkara-perkara yang menjadi memori indah...hhihhihi,...ceh,jiwang la pulak..erm...jangan risau..cuti,cuti jugak,blog takkan ku tinggal...Insyaallah,aku akan selalu post tentang apa yang berlaku kat sini...hihihih...ok la..aku pergi dulu..jumpa di lain post....

Assaamualaikum...

No comments:

Post a Comment