Monday 8 April 2013

selamat hari jadi!!!

Assalamualaikum....

    Hah?selamat hari jadi?hari jadi saper??hihihihi..yang pastinya bukan aku la kan...hihihihi....Sebonarnya,hari jadi ibu aku...Tanggal itu jatuh pada 2 April tapi,aku sambut 6.4..hehehhe..kalau korang nak tau,ada je kisah di sebalik aku nak sambut hari jadi mak aku ni...


# ibu yang terchenta..



   Cerita dia bermula begini...sebenarnye mak aku dah taching dengan aku sebab tak wish pada hari jadi dia..memang aku rancang nak wish lambat pon..hihhihihi...nakal x aku? 2 la hobi aku..menyakat mak aku..hihihihi...dan memang tacing giler ar mak aku...lepas 2,malam 2 jugak aku call kak sepupu aku tanya mane ada restoran yang sedap...memula aku nk wt kt pizza hut,tapi,cm x kenyang je..so,aku teruskan niat aku buat dekat Marina Seafood Restaurant...Aku jemput semua mokcik-mokcik aku untuk meraikan sekali..tapi,ada je yang x dapat datang..x pela..nk buat cam mane...dah diaorang sibuk...

    ok,berbalik kepada cerita aku tadi...mula2  ingatkan aku yang order sebab aku cuma suruh akak sepupu aku pge bli kek,last2,dia yang sampai dulu...so,aku suruh dia yang tolong orderkan la...aku dengan mak aku g kamdar dulu sebab aku ingatkan aku nak jadi orang yang last yang datang...alih2,aku jadi orang kedua..mokcik-mokcik aku yang lain sumer lambat...tapi mak aku memang terkejut ar..hihihihihi.. 2 yang aku suka...walaupun tak ramai,tapi aku x kisah,,janji mak aku happy....

   Berkenaan makanan pulak...pergh! memang la sedap beb! kami order 'butter prawn','crab fried chilli', 'pat choy oyster sos', 'ikan siakap sweet sour dan steam thai', 'shark fin soup', 'steamboat' dan sotong goreng tepung..nyum2..sedap sangat..aku x igat dunia makan..hihihihihi....mak aku pulak tak yah cakap ar...tak terkata..hihihihi....walaupun sedikit mahal,tapi aku puas dengan senyuman yang terukir di bibir mak aku...jadi,tertebusla kesalahan aku x 'wish birthday' dia...

Berselera dyeorg makan....


Ok la..rasanya sampai di sini sajala post aku...salam ukhuwwah..jumpa lagi!

Assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment