Sunday 7 April 2013

ohhh JUTAWAN!!!!!

Assalamualaikum....

    Tarikh keramat 27 Mac 2013 telah membuat aku terpana ....sebab???aku Wajib menghadiri ceramah daripada Irfan Khairi...Irfan Khairi kowt! jutawan internet tuh.... Rasa cam tak percaya,tapi,akhirnya aku dapat gak jumpa beliau..

     Program ni sebenarnya anjuran cesmed..Mula-mula aku malaih nak p,tapi,disebabkan Irfan Khairi,rasa sayang pulak tak pergi....Bukan calang-calang ley jumpa beliau..kalau xde beribu,jangan mimpila...Disebabkan usahawan,jadi ceramah beliau pon berkisarkan usahawan la kan?





    Pada mulanya,aku ingat mesti boring,sementelah aku pon x minat bidang usahawan ni...Tapi,best giler...sebab beliau suruh semua tulis soalan dan dia jawab soalan-soalan tu...gaya penyampaian dia,gaya percakapan dia,...fuh! sangat berkarisma....dan yang paling penting,dia pakai porsche kot datang DECTAR...baju dia pon cantik...heheheheh...lain pulak aku tengok..tapi,memang pengalaman la...tetiba terminat dia pulak....ehem! bukan minat ape pon...cuma suka tengok cara dia,personaliti dia...sangat-sangat-sangat berkarisma,berkeyakinan....dan...aku rasa itu jela kot untuk post kali ni..jumpa lagi ek lain kali...


Assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment