Sunday 5 May 2013

Dinner...Dinner..Dinner!!!!

Assalamualaikum....

              Herm...kalau baca tajuk pon dah taw kan apa yang aku nak tulis untuk entry kali ni kan?
Yups...Semuanya pasal dinner a.k.a makan malam...Ni makan malam fakulti taw...bukan makan malam kolej...

               Sebenarnya,budak tahun 1 tak boleh pon nak join dinner ni..tapi,aku salah sorang yang 'bernasib baik' terpilih untuk join dinner ni...hahahhah.....terpilih la sangat kalau kene wat keje kan?aku join jadi ajk untuk program ni..tu yang aku boleh join dinner ni....tapi,apapun.....ok la dinner ni..walaupun aku cuma duduk kat meja pendaftaran je....hihihihi..

            Tema dinner ni adalah 'MENUJU KE ARAH CEO'..pergh!bunyi macam gempak..yela..kitorangkan budak yang bakal menerajui ekonomi negara,jadi,tema cam 2,takde apela sangat...disebabkan tema cam tu,baju yang aku pakai pada malam 2,cumalah.. kemeja n kot..2 je yang aku sempat fikirkan untuk ke dinner cam 2...tapi x pela...aku cuma duk luar je..jadi, ader sesaper kesah pasal penampilan aku?? sebab tu la aku tak kesah sangat nak pakai baju pe..baju tu pon aku dapat dalam 3 jam sebelum program 2..hebat x aku???hihihihi....

              Ok la..berenti pasal baju...ni nak cerita pulak pasal makanan..hihihi..ni bab aku paling suka ni...hihihihi....makanan kan? makanan,pergh! sedap beb! ada spaghetti bolognaise,isi ikan masak sweet sour,sayur campur brokoli,nasi goreng,bihun goreng n ada jugak nasi putih bese...ok la tuh! berbaloi ape untuk RM10 satu kepala..

               Lepas je selesai tugas aku,apalagi....sebok bergambar sakan la kitorang...nak-nak pulak ada 'photobooth' kat sebelah meja pendaftaran kitorang..memang tempat tu kitorang yang punya la...hahahahahaah...bagi aku,ok la dinner ni...sumernye ok2 jewp..hihihihi...jadi,aku rasa,sampi sini jela post aku...jumpa lagi di lain post...





Assalamualaikum.............

No comments:

Post a Comment